OMNIA 0901

Tuesday, October 27, 2009

KURSSITEHTÄVÄ 29.10. HUOM!

›
Hyvät laatukurssilaiset, torstaina 29.10. on varattu kaksi tuntia laatuasioiden kirjalliseen ilmaisuun. Saatte laatia kirjoitelmna laatuasio...
1 comment:
Monday, September 21, 2009

Maaseutumatkailusta

›
Maaseutumatkailua tarjotaan hyvin erityyppisissä yrityksissä ja palvelujen laatutaso vaihtelee, koska matkailupalvelut muodostavat vain osan...
1 comment:

›
Markkinointi käsitteenä liittyy kiinteästi matkailuyrityksen liiketoimintaan ja liikeideaan. Usein markkinointi jaotellaan sen mukaan, tarko...
1 comment:

Luentomateriaalia 4

›
Yritysten ostoihin vaikuttavat eri tekijät kuin yksityisten matkailijoiden kohdalla. Tarve tuottaa taloudellisesti kannattava ja myyvä matka...

Luentomateriaalia 3

›
Asiakaslähtöisyys on matkailumarkkinoinnin perusta. Asiakkaan tarpeet, toiveet, odotukset ja ikävät on kyettävä arvioimaan. Kun saman kohtee...
1 comment:

Laatuyritys - luentomateriaalia 2

›
Aineettomassa palvelutuotteessa laadun mittaaminen on monimutkaista, koska laatu perustuu subjektiivisiin kokemuksiin. Palvelutuote on asiak...
1 comment:
Sunday, September 20, 2009

Laatuyritys-luentomateriaalia

›
• Yrityksen laatua arvioivat: • • Asiakas = joka maksaa saamistaan palveluista • Kilpailijat = tarjoaa samantyyppisiä palveluja (...
›
Home
View web version

About Me

My photo
Ulla-Maija Rouhiainen
Olen mukava matkailumarkkinoinnin opettaja. Tällä kurssilla opitte käytäntöä ja teorioita.
View my complete profile
Powered by Blogger.